Banery reklamowe – Wrocław sięga po nowoczesne kampanie outdoorowe

Banery reklamowe – Wrocław sięga po nowoczesne kampanie outdoorowe

Mimo, że w ostatnich latach wiele działań marketingowych zostało w pełni przeniesionych do sieci, kampanie outdoorowe nadal mogą wyróżnić ofertę na tle konkurencji i wspierać cele sprzedażowe. Elementem, który wpływa na odbiór kampanii są banery reklamowe. Wrocław może korzystać z profesjonalnych rozwiązań – sprawdź, co należy umieścić na banerze i jak wybrać najlepszy wariant.

Banery reklamowe Wrocław – czym kierować się przy wyborze?

Czym jest baner reklamowy? Wrocław może korzystać z rozmaitych modułów, dostępne opcje to wielkopowierzchniowe plakaty do zawieszenia na płytach budynku, zadrukowane plandeki wywieszone na ogrodzeniach tymczasowych lub rusztowaniach budowlanych czy reklamy graficzne umieszczone na specjalnych, wolnostojących nośnikach.

Informacja o trwającej wyprzedaży czy otwarciu nowej filii marki, promocja kampanii społecznej lub wezwanie do działania – to tylko niektóre z możliwych zastosowań banerów reklamowych.

Decydując się na tego typu reklamę ważne jest, aby dokładnie przemyśleć jej umiejscowienie. Lokalizacja powinna zapewniać dobrą widoczność i przykuwać uwagę. Dobrymi miejscami są m.in.:

  • okolice dworca autobusowego lub kolejowego,
  • duże skrzyżowania, które sprzyjają staniu w korkach czy czekaniu na zielone światło,
  • okolice galerii handlowych.

Banery reklamowe przeznaczone do kampanii outdoorowych powinny być wykonane z wysokiej jakości materiałów, odpornych na deszcz, wiatr czy inne, niesprzyjające czynniki pogodowe, a także rozciąganie. W zależności od wybranego miejsca, można zdecydować się na drukowanie po jednej lub dwóch stronach.

Co powinno znaleźć się na banerze reklamowym? Wrocław miastem o silnej konkurencyjności

Materiał graficzny umieszczony na banerze reklamowym ma szansę dotrzeć do wielu potencjalnych klientów, żeby tak się stało musi zwracać uwagę i tworzyć pozytywne skojarzenia z marką.

Kluczowym wyróżnikiem jest spójność estetyczna. Reklama powinna zawierać logo firmy o odpowiedniej wielkości (zauważalne, ale nie górujące nad pozostałymi elementami), ważna jest również wyrazista kolorystyka i napisy, które będą widoczne również z daleka czy przy pochmurnej pogodzie. Nie należy zapomnieć o CTA, czyli wezwaniu do działania, może ono być zaakcentowane takimi wyrażeniami jak: Kup, Zobacz, Zamów, Zarezerwuj, Przekonaj się.

Nowoczesne banery reklamowe – Wrocław stawia na Vizer

Chcesz zainwestować w banery reklamowe? Wrocław wybiera markę Vizer oferującą nowoczesne nośniki, montaż, a także pomoc w zaprojektowaniu kreatywnej reklamy. Sprawdź szczegóły na vizer.pl już dziś i podkręć marketing Twojej firmy.