Reklama małej firmy

Reklama małej firmy

Zakładając małą firmę, musisz opracować plan jak dobrze zareklamować swoją firmę, pamiętając o tym, że dobra reklama zapewni Ci spore zyski. Żyjemy w czasach, gdzie większość ludzi 90% informacji czerpie z internetu, dlatego musisz dobrze zastanowić się, w jaki sposób chcesz zareklamować swoją firmę. Szukając odpowiedniego sposobu możesz zapoznać się z poradnikiem „ Formy reklamy dla małej firmy”, który przedstawia metody zaprezentowania Twojej firmy. Z pewnością, musisz zareklamować swoją firmę w internecie, możesz to zrobić za pomocą różnego rodzaju forum, serwisu Facebook, lub tworząc stronę własnej firmy. Tworząc stronę swojej firmy, musisz wybrać dobrego informatyka, który zrobi ją w taki sposób, aby była przejrzysta, a klient będzie mógł się po niej poruszać w bardzo prosty sposób. Pamiętaj jednak, że własna strona internetowa to bardzo duży koszt, a dobry informatyk zażyczy sobie minimum 1000 zł za swoje usługi. Innymi sposobami reklamy Twojej firmy to wizytówki, które nie będą zbytnio obciążać Twojego budżetu. Jeśli posiadasz samochód firmowy, to możesz zlecić specjalnie naklejenie swojego logo oraz numeru telefonu, będziesz miał pewność, że dużo ludzi trafi na Twoją reklamę.

Jednak strona WWW niezbędna

Przynajmniej dla większości branż. Ponieważ ludzie zasięgają informacji głównie poprzez Internet – na forach, portalach społecznościowych, blogach tematycznych – na pewno warto rozważyć zaistnienie w tej przestrzeni. Jest to przestrzeń ogromna, skupiająca ogromną ilość ludzi. Dostęp do Internetu jest już niemal powszechny. Dodatkowo dzięki rewolucji mobilnej z internetu korzysta się już nie tylko za biurkiem w domu czy w pracy ale również w tramwaju, autobusie, podczas spaceru, na zakupach itd. Dzięki temu zjawisku tak bardzo powiększyła się ilość wyświetleń filmików na Youtube. Ludzie szukają towarów i usług korzystając przede wszystkim z wyszukiwarki Google. Stron internetowa to własna przestrzeń w sieci, na której możemy wyrażać swój przekaz reklamowy. Ważne ażeby strona była responsywna, dostosowująca się do urządzeń mobilnych: smartfonów i tabletów.